|
|
| Chansons de Blaine avec les New Direction | |
| |
Auteur | Message |
---|
floflo1416@hotmail.fr Darren Baby
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Jeu 12 Avr 2012, 00:09 | |
| Merci pour les paroles car je doit faire un spectacle devant mon école et je vais interpreter une de ces chansons |
| | | Winry Admin
Messages : 1656 Date d'inscription : 30/10/2011 Age : 40 Localisation : Dalton Acadummy Emploi/loisirs : Membre du Fight Club de Dalton
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Jeu 12 Avr 2012, 00:25 | |
| De rien, contente que ça serve Envoie-moi un MP si tu veux qu'on modifie ton pseudo pour que ça ne soit pas ton adresse mail |
| | | Winry Admin
Messages : 1656 Date d'inscription : 30/10/2011 Age : 40 Localisation : Dalton Acadummy Emploi/loisirs : Membre du Fight Club de Dalton
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Jeu 12 Avr 2012, 18:02 | |
|
You Should Be Dancing (Bee Gees) (saison 3 - épisode 16)
My baby moves at midnight Goes right on till the dawn. My woman, takes me higher My woman keeps me warm.
What you doin' LAYIN' ON YOUR BACK, aah? What you doin' LAYIN' ON YOUR BACK, aah? You should be dancing, yeah, dancing, yeah.
She's juicy and she's trouble She gets it to me good. My woman gives me power Goes right down to my blood.
What you doin' LAYIN' ON YOUR BACK, aah? What you doin' LAYIN' ON YOUR BACK, aah? You should be dancing, yeah, dancing, yeah.
What you doin' LAYIN' ON YOUR BACK, ooh? What you doin' LAYIN' ON YOUR BACK, aah? You should be dancing, yeah, dancing, yeah.
You should be dancing, yeah.
|
| | | Winry Admin
| Sujet: It’s Not Right But It’s Okay (Glee - Whitney Houston) Ven 20 Avr 2012, 21:22 | |
| TéléchargementIt’s Not Right But It’s Okay (Whitney Houston) (saison 3 - épisode 17) Friday night you and your boys went out to eat Then they hung out but you came home around three If six of ya'll went out Then four of you were really cheap 'Cause only two of you had dinner I found your credit card receipt It's not right but it's okay I'm gonna make it anyway Pack your bags up and leave And don't you dare come Running back to me It's not right, but it's okay I'm gonna make it anyway Close the door behind you Leave your key I'd rather be alone than unhappy I pack your bags so you can leave town for a week The phone rings and then you look at me You said it was one of your friends Down on 54th Street So why did 213 show up on your caller ID It's not right but it's okay I'm gonna make it anyway Pack your bags up and leave And don't you dare come Running back to me It's not right, but it's okay I'm gonna make it anyway Close the door behind you Leave your key I'd rather be alone than unhappy I've been through all this before So how could you think That I would stand around And take some more Things are gonna change 'Cause I won't be your fool anymore That's why you have to leave So don't turn around to see my face There's no more tears Left here for you to see Was it really worth you going out like that Was it really worth you going out like that See I'm moving on and I refuse to turn back See all of this time I thought I had somebody down for me It turns out you were making a fool of me It's not right but it's okay I'm gonna make it anyway Pack your bags up and leave And don't you dare come Running back to me It's not right, but it's okay I'm gonna make it anyway Close the door behind you Leave your key I'd rather be alone than unhappy |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Ven 04 Mai 2012, 17:16 | |
| téléchargementBig Girls Don't Cry(Fergie) (saison 3 - Episode 19) avec Rachel et Kurt La Da Da Da The smell of your skin lingers on me now You're probably on your flight back to your home town I need some shelter of my own protection baby To be with myself and center, clarity Peace, Serenity [CHORUS:] I hope you know, I hope you know That this has nothing to do with you It's personal, myself and I We've got some straightenin' out to do And I'm gonna miss you like a child misses their blanket But I've got to get a move on with my life It's time to be a big girl now And big girls don't cry Don't cry Don't cry Don't cryThe path that I'm walking, I must go alone I must take the baby steps 'til I'm full grown, full grown Fairytales don't always have a happy ending, do they? And I foresee the dark ahead if I stay [CHORUS] I hope you know, I hope you know That this has nothing to do with you It's personal, myself and I We've got some straightenin' out to do And I'm gonna miss you like a child misses their blanket But I've got to get a move on with my life It's time to be a big girl now And big girls don't cry Like the little school mate in the school yard We'll play jacks and uno cards I'll be your best friend and you'll be my Valentine Yes you can hold my hand if you want to 'Cause I want to hold yours too We'll be playmates and lovers and share our secret worldsBut it's time for me to go home It's getting late, dark outside I need to be with myself and center, clarity Peace, Serenity [CHORUS] I hope you know, I hope you know That this has nothing to do with you It's personal, myself and I We've got some straightenin' out to do And I'm gonna miss you like a child misses their blanket But I've got to get a move on with my life It's time to be a big girl now And big girls don't cry Don't cry Don't cry Don't cry La Da Da Da Da Da |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 07 Mai 2012, 21:43 | |
| TéléchargementGood Riddance (Time Of Your Life)(Green Day) (Saison 3 - Graduation Album) avec Finn Another turning point, a fork stuck in the road Time grabs you by the wrist, directs you where to go So make the best of this test, and don't ask why It's not a question, but a lesson learned in timeIt's something unpredictable, but in the end it's right. I hope you had the time of your life. So take the photographs, and still frames in your mind Hang it on a shelf in good health and good timeTattoos of memories and dead skin on trial For what it's worth it was worth all the while It's something unpredictable, but in the end it's right. I hope you had the time of your life. It's something unpredictable, but in the end it's right. I hope you had the time of your life. Ooooooh It's something unpredictable, but in the end it's right. I hope you had the time of your life. |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Dim 04 Nov 2012, 01:29 | |
| |
| | | JerryGoler Darrenodépendant(e)
Messages : 1669 Date d'inscription : 03/01/2012 Age : 30 Localisation : Vendée (85) - France Emploi/loisirs : Cinéphile =)
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Dim 04 Nov 2012, 11:25 | |
| Merci Winry |
| | | s.so.hi Darrenaddict
Messages : 578 Date d'inscription : 10/04/2012 Age : 25 Localisation : a moin de 15min de Toulouse Emploi/loisirs : danser, dessiner, chantonner
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Dim 04 Nov 2012, 14:36 | |
| jadore!j'aitais meme pas aucourante qu'elle etais dispossible en entiere! |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Dim 04 Nov 2012, 15:01 | |
|
Dernière édition par Winry le Lun 05 Nov 2012, 10:26, édité 2 fois |
Messages : 1669 Date d'inscription : 03/01/2012 Age : 30 Localisation : Vendée (85) - France Emploi/loisirs : Cinéphile =)
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Dim 04 Nov 2012, 17:45 | |
| Je suis pas allé assez vite, j'ai un lien mort Je vais en retrouver un J'adore la chanson Merci Winry |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Dim 04 Nov 2012, 18:09 | |
| J'ai changé le lien du coup. Et je me suis rendue compte qu'il manquait plusieurs chansons, surtout de la saison 4. Je m'en occuperait un peu plus tard histoire que les gens aient le temps de voir ces deux dernières qui sont plus d'actualité |
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Dim 04 Nov 2012, 19:18 | |
| - Winry a écrit:
- J'ai changé le lien du coup.
Et je me suis rendue compte qu'il manquait plusieurs chansons, surtout de la saison 4. Je m'en occuperait un peu plus tard histoire que les gens aient le temps de voir ces deux dernières qui sont plus d'actualité Merci. Pas de souci |
| | | carolyne36 Crissien(ne) confirmé(e)
Messages : 265 Date d'inscription : 29/04/2012 Age : 38 Localisation : Darren's House Emploi/loisirs : rédactrice
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 07:19 | |
| je suis complètement sous le charme devant hopelessly devoted to you. |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 11:05 | |
| Aller, je me lance dans le rattrapage de chansons non postées et on commence par une vieille qui date de la saison 2! |
| | | carolyne36 Crissien(ne) confirmé(e)
Messages : 265 Date d'inscription : 29/04/2012 Age : 38 Localisation : Darren's House Emploi/loisirs : rédactrice
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 11:20 | |
| |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 12:07 | |
| Difficile de dire quand Darren chante exactement dans cette chanson vu qu'ils prennent des voix très hautes mais il est crédité donc voilà. |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 12:18 | |
| |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 12:35 | |
| |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 12:41 | |
| |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 12:58 | |
| |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 13:09 | |
| |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 13:20 | |
| |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 13:30 | |
| |
| | | Winry Admin
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction Lun 05 Nov 2012, 13:39 | |
| |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Chansons de Blaine avec les New Direction | |
| |
| | | | Chansons de Blaine avec les New Direction | |
|