Mack the Knife (The Threepenny Opera) (Louis Armstrong)
Auteur
Messages : 1656 Date d'inscription : 30/10/2011 Age : 40 Localisation : Dalton Acadummy Emploi/loisirs : Membre du Fight Club de Dalton
Sujet: Mack the Knife (The Threepenny Opera) (Louis Armstrong) Dim 08 Avr 2012, 10:13
Mack the Knife (The Threepenny Opera - L'Opéra de quat'sous) (Louis Armstrong)
Oh when the shark bites with his teeth, dear Scarlet billows start to spread Fancy gloves though wears MacHeath, dear So there's never, never a trace of red
When the shark bites with his teeth (Il se trompe dans les paroles) Fancy gloves though wears MacHeath, dear So there's never, never a trace of red
Oh this tug boat down by the river Where the cement bag is just dropping down That cement is just, it's there for the weight, dear Five'll get ya ten old Macky's back in town
On the sidewalk, Sunday morning Lies a body just oozing life Someone's sneaking round the corner (Il se trompe encore je crois)
That Louie Miller, he disappeared, dear After drawing out all his, all his cash And MacHeath spends just like a sailor Did our boy's done something rash?
Ahhhh Jenny Diver, ho, Sukey Tawdry Miss Lotte Lenya and old Lucy Brown Oh, the line forms on the right, babe Now that Macky is back in town
Ahhhh Jenny Diver, ho, Sukey Tawdry Look out Miss Lotte Lenya and old Lucy Brown Oh, the line forms on the right, babe Now that Macky is back in town Now that Macky is back
Fichiers joints
Mack The Knife (Festival Of New American Musicals).mp3
Mack The Knife, version éditée sans les oublis de paroles
Vous n'avez pas la permission de télécharger les fichiers joints.
(2.4 Mo) Téléchargé 1 fois
Dernière édition par Winry le Mar 10 Avr 2012, 18:59, édité 1 fois
céline Darrenomaniaque
Messages : 954 Date d'inscription : 01/01/2012 Age : 43 Localisation : Marne
Sujet: Re: Mack the Knife (The Threepenny Opera) (Louis Armstrong) Dim 08 Avr 2012, 10:41
Un grand grand merci Winry pour toutes les chansons et les paroles
C'est juste parfait ...
Winry Admin
Messages : 1656 Date d'inscription : 30/10/2011 Age : 40 Localisation : Dalton Acadummy Emploi/loisirs : Membre du Fight Club de Dalton
Sujet: Re: Mack the Knife (The Threepenny Opera) (Louis Armstrong) Dim 08 Avr 2012, 11:16
De rien
JerryGoler Darrenodépendant(e)
Messages : 1669 Date d'inscription : 03/01/2012 Age : 30 Localisation : Vendée (85) - France Emploi/loisirs : Cinéphile =)
Sujet: Re: Mack the Knife (The Threepenny Opera) (Louis Armstrong) Mar 10 Avr 2012, 13:21
Merci Winry =)
Fan de cette chanson ! Même quand darren oublie les paroles....
Winry Admin
Sujet: Re: Mack the Knife (The Threepenny Opera) (Louis Armstrong) Mar 10 Avr 2012, 16:07
J'ai édité la version que j'ai sur mon PC ce matin pour qu'il n'y ai que le chant et je l'ai toujours en tête Je peux vous la mettre en téléchargement si vous voulez.